Heaven got another angel

Livet är så orättvist. Vi har nu fått genomgå 3dödsfall på en vecka och nu du. Varför du? Jag har tänkt på dig hela dagen och mina tårar kan inte sluta rinna. Vart du än befinner dig så vet jag att du finns på ett bättre ställe. Och du vakar över oss, idag var Josefin & jag med din familj och jag kan inte förklara tyngden som föll över mig. Inga ord kan beskriva hur mycket jag saknar dig och ingen förstår sig på smärtan. Att förlora en av sina bästa vänner är ingen värd, vadå bästa vän? Du var så mycket mer än så.. Jag ångrar att jag aldrig sa till dig om hur jag kände, hur tacksam jag var över allt du gjorde för mig & hur mycket jag älskar dig.. I loved you once and I always will Gabriel. Min mono, min ängel, min älskling, min ögonsten. Du var guldvärd, du var och är omtyckt av alla! Jag har inga tårar eller ord kvar men om du finns hos mig nu så vet jag att du vet precis allt jag känner. Om Gud bestämde sig för att ta ifrån oss dig i för tid så var det nog för att han saknade sin bästa ängel och för att säkerligen tyckte att du skulle ha det bättre med honom. Men du finns hos mig nu och föralltid, bara Gud vet när vi ses igen men tills dess ber jag dig att aldrig lämna mig, cuz i need you. Jag älskar dig nu, imorgon & för evigt mi angelito! Jag ska leva för oss båda nu. Må du vila i frid min fina. Du kommer föralltid leva kvar hos oss och tack för alla fina minnen. Du kom och fick en stor plats i allas hjärtan och nu tog du det med dig så snälla bevara det. Vi ses snart igen min vän. Te amo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0