Sugar skull


En sådan här tatto skall jag ha har jag bestämt mig!! Inte precis som på bilden... med ville bara visa er hur jag någorlunda hade tänkt mig. En så kallad Sugar skull och det skall vara en snygg tjej! på en av armarna... åå är jätte pep, vet precis hur den ska se ut och vad för typ av tjej jag vill ha, den ska med andra ord representera mig och mitt ursprung :D YÄY.

dock blir man ju lite nojig över att man bär en tatto resten av livet? så kanske inte alls vill kladda halva armen, men ska tänka över på det ett bra tag innan jag gör den såklart!

Kommentarer
Postat av: Linora

SVAR: Min dag har också varit bra.

Vad har du gjort idag? :D

2012-04-12 @ 00:17:11
URL: http://linoraas.blogg.se/
Postat av: elin nilsson -elinnilssons.webblogg.se♥

Om inlägget över gullig din kille är som ger dig choklad & blommor:D

2012-04-13 @ 15:05:18
URL: http://elinnilssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0