Dags för skola

Haha rubriken är riktad till Pia! Egentligen är det skola för mig med men lever just nu mitt liv i canada men nästa vecka är det definitivt skola för mig med haha som Pia skrev, jag saknar faktiskt skolan för då träffar man alla man alla igen plus att det är sista året så det är bara att ta tummen ur röven och plugga! sedan STUDENTEN. Iaf kl här i canada är bara 3 på natten, kom hem precis efter en as bra middag med min kusin och två vänner, sjukt underbara personer! Kommer sakna dom väldigt mycket. JAG SAKNAR DIG TVILLING SJUKT MYCKET! Saknar våran spontana mys kvällar efter en hård skoldag haha... Okej det blev för långt inlägg så ska ta och sova. Godmorgon till alla i Sverige puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0