Mockajacka

Först vill jag bara säga att jag saknar min twiny oerhört mycket och vill bara att hon skall komma hem!! Dessutom böjar skolan imorgon då, back to reality... men jag har saknat det faktsikt! Har inte kunnat bloggat från mobilen för det är något fel på min app och inte orkat lägga ner tid på att bry mig haha dessutom så har jag inget att klaga på när det gäller denna sommaren, har varit sjukt kul! dock har det ju egentligen inte varit någon jävla sommar?!? kallt som fan och regn. Nope har ej badat i år, alltså har det inte varit någon sommar för min del. 19 år har man också blivit och firandet var så jävla bäst! tacktacktack alla mina allra närmaste som kunde komma och dela den dagen med mig.

Aja detta var ju inte vad jag tänkte blogga om utan om ATT JAG VILL HA EN LJUSBRUN MOCKAJACKA!! varit sugen på det sjuuukt länge och nu kommer ju hösten... ja tack! någon som vet vart man hittar en sådan.. hatar sånt här, förra året fanns det typ massor & så köpte man aldrig en sådan... WWHYYYY?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0