KARMA

Sociala medier har påverkat dagens samhälle och resten av idioterna go with the flow. Nu riktar jag mig mest åt Facebook och instagram, hur kan vi människor seriöst vara så fucking elaka mot varandra? Har vi helt tappat det eller. Att hänga ut en massa människor och kalla dom för orrar & massa annat skit.. Är helt seriöst trött på mänskligheten, vart tog medkänslan vägen? Inte konstigt att världen ser ut som den gör. En idiot börjar sprida bajskorvar sedan hänger 2000 diarrékorvar efter för att det bara är kul istället för att hjälpas åt. Kan bara komma fram till att människor har fått för mycket fritid. Att skriva om hästar, pepparkakor, jordens undergång och starta bloggar om ortens "orrar" verkar vara mycket intressantare än att ta tag i sitt eget jävla liv och faktiskt göra något vettigt som skall ge nytta och hjälp i framtiden.
Ikväll har jag inte ens orkat gå in på min Facebook, hela startsidan kretsar runt samma ämne. Sluta ge onödigt folk uppmärksamhet, det är d dom är ute efter! Tycker seriöst synd om den kommande generationen, så illa har vår omgivning faktiskt blivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0