Jag är er två alltid trogen..

HAHA japp precis! för till er som inte vet så är det jag som är gift med dessa två män. I WISH, men låt mig åtminstone tro på det. Nä men helt ärligt dom delar på min första plats, så himla fina och SUPER GRYMMA! & Låten är ju faktiskt sjukt bra.



You looking at me but I’m lookin through you
I see the blood in your eyes
I see the love in disguise
I see the pain hidden in your pride
I see you’re not satisfied
And I dont see nobody else
I see myself I’m looking at the..

Mirror on the wall, here we are again
Through my rise and fall
You’ve been my only friend
You told me that they can understand the man I am
So why are we here talkin’ to each other again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0