Något annorlunda

Eftersom jag till slut aldrig gjorde SIDECUT sååå tänker jag inte göra det nu heller! För nästa år är det student och då ska håret fan vara jämt (där man som mest ser det iallafall!) Och jag orkar verkligen inte gå runt med helt vanligt hår heller, hatar det! tycker det är så tråkigt.. på mig. Jag älskar att färga håret, testa, klippa, göra nya grejer hela tiden. LOL mitt hår kommer nog aldrig bli så långt som jag egentligen vill ha det....

MEN till vart jag ville komma med detta inlägg då! -------> JAG VILL...... istället raka nere vid nacken eller vet inte riktigt hur man förklarar & som tur hittade jag perfekta bilden! för det är precis så jag har tänkt mig, kanske något annat mönster dock. SNYGGT?? eller ska man bara satsa kort A LÁ Victoria Beckham?

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Tack!

Snygg frisyr!

Vad gör du ? :)

2012-02-07 @ 18:57:04
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: /g

wow, snyggt testa det.

2012-02-08 @ 10:40:37
Postat av: Arijana :)

sv: tack ! :D

haha, snygg frisyr! ;)

2012-02-08 @ 10:59:16
URL: http://arijanasuljov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0