Fixat

Det var lite strul med blogg inställningarna. Man kunde inte kommentera våra senaste inlägg under de senaste 2 dagarna men nu är det fixat. Idag har jag (josefin) inte gjort så mycket, träffade katta en kort stund sen kom jag hem och vilade eftersom hade värk i ryggen så vilade en stund. Imorgon är det måndag och det innebär att det är en kort skoldag både för mig och pia.. THANK GOD. För ingen av oss orkar inte ens öppna böckerna haha men denna veckan ska vi fan ta tag i plugget ! Men nu är det faktiskt dags för mig och sova. Pia kanske slänger in ett inlägg för dagen.. whooo knoows. Godnatt så hörs vi imorgon PUSS

Kommentarer
Postat av: Chriis

SV: haha så bra ;) den har varit bra sj? :)

2012-01-30 @ 14:08:07
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0