Tystnaden som uppstår...

Då hela din jävla facebook blir till en sportkanal! Haha kan ju inte påstå att jag är ett fotboll fan överhuvudtget så därför HATAR jag haha nä driver!:) men så sjukt störande ändå, fast det är okej vi hejjar på barca här ändå.. dessutom när man hör pappa skrika så att taket lyfts! Men för min del för att min MAN spelar, guess WHO?! Ingen mindre än Alexis Sanchez wooopwoop. Jag skulle ju faktiskt sova så ska fortsätta att försöka med det och detta var mitt första inlägg via min phone....... NATTIS!

PS. Den ända gången jag sitter bänkad framför tv:n och ABSOLUT inte får missa en fotbollsmatch är under VM, det är ett måste för alla tycker jag! LOL oavsett om man gillar sporten eller ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0