30 dagar

Nu har jag stulit denna listan av min vän Jazmin! Läser hennes blogg & det är ju sjukt kul att kolla på bilder och läsa om sådant man inte visste 100% om! massa kärlek till dig.

Dag 1- En nytagen bild + Tio fakta
Dag 2- Min första kärlek
Dag 3- Mina föräldrar
Dag 4- En viktig person
Dag 5- Detta är jag beroende av
Dag 6- Min dag
Dag 7- Min bästa vän
Dag 8- Min fritid
Dag 9- Här handlar jag helst + Bild på det jag köpte senast
Dag 10- Det hade jag på mig idag
Dag 11- Mina syskon
Dag 12- I min handväska
Dag 13- Den här veckan
Dag 14- Typ av killar jag faller för
Dag 15- Mina drömmar
Dag 16- Min första kyss
Dag 17- Favoritminne
Dag 18- Favoritfödelsedag
Dag 19- Detta ångrar jag
Dag 20- Den här månaden
Dag 21- Det här får mig att må bättre
Dag 22- Det här får mig att gråta
Dag 23- Min favoritplats
Dag 24- Det här saknar jag
Dag 25- Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 26- Personer som betyder mycket för mig
Dag 27- Något jag hatar
Dag 28- Något jag längtar till
Dag 29- Något jag älskar
Dag 30- En dålig vana som jag helst hade varit utan

Sånt här tycker jag faktiskt är rätt kul, påminner om tiden då man hängde på bilddagboken & tyckte man var jätte cool! Dock slutför jag typ ALDRIG dessa listor jag gör men den här gången skall jag försöka att göra det. Och tycker min twiny kan hänga på hon också så får ni läsa x2! LOL

Kommentarer
Postat av: Julia

tack det samma :D

2012-03-11 @ 20:46:50
URL: http://beloved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0