Dag 4

Mina närmaste och familjen (kusiner, släktingar osv) är självklart det viktigaste i mitt liv. Men just nu har jag valt att skriva om min mormor som betyder så jävla mycket för mig, hon har varit som en tredje förälder till mig, alltid stått vid min sida, alltid visat mig vad som är rätt och fel, även om jag gör fel så dömer hon mig inte. Min mormor är den som vet exakt allt om mig. Jag kan berätta allt för henne och hon är bara där för att lyssna och ger mig råd när jag behöver. Utan henne hade jag inte varit den jag var idag. Jag älskar henne och saknar henne varje sekund hon inte är med mig. Älskar när hon bara ringer mig spontant och säger att hon vill ha kebab pizza. Allt med henne älskar jag. Hon är sådan stark kvinna som förlorade min morfar ganska så ungt men ändå stod upp på sina egna ben och uppfostrade 7 barn. Jag är så stolt över att ha sådan stark och underbar mormor. Jag älskar henne mest !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0