Dag 6

Okej eftersom det aldrig blev några inlägg igår så kan jag väl berätta om igår.

Igår så var jag först i skolan som va as segt, första lektionen hade vi svenska prov...usch! Efter skolan skulle egentligen jag och tvillingen sola men vi hamna på stan för att fixa en sak sedan skiljdes vi åt. Jag åkte hem fixade mig sedan åkte jag vidare för att äta middag med mina kusiner. Där satt jag en stund och lekte med mina två prinsar, dom har växt så jäkla mycket! Sjukt hur tiden går snabbt. Vid halv 8 åkte jag hem för att byta om sedan till hjällbo för att möta min bror (inte min riktiga bror men han är en utav mina bästa vänner, ser han som min egna kött och blod) vi satt och pratade och väntade tills mina tjejer skulle komma. Vid 9 så åkte vi tjejer in till stan för att möta upp resten av gänget. Sedan blev det fest. Orkar inte skriva mer.. Haha så jävla trött och jag måste fan sticka iväg till jobbet. Puss!

- Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0