Till Becca

Fick nämligen en komentar om vart jag köpt min militärjacka, fanns tyvärr ingen länk in till dig så HÄR får du svar istället :) haha..

Jackan hittar du i en liten butik här i göteborg i ett ställe vid namn Domkyrkan! inte svårt att ta sig dit, mitt i stan och alla här känner till det och sedan frågar du bara efter affären buttrix så finns denna lilla affären precis bredvid! kommer inte riktigt ihåg vad den heter därför vågar jag inte riktigt svara PRECIS..

nåväl! :) det va väl d då... måste ju dessutom påpeka att det har varit så otroligt fint väder sedan måndags nu att jag bara varit ute i solen och haft det skönt med nära och kära.

Men nu är det dags för mig att SOVA riktigt gott hoppas jag med tanke på att jag precis kom hem efter en jogging'tur med frugan och är HELT slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0