Skönhetsoperation

Ibland är det nog bäst att avstå. Jag har inget emot skönhetsoperationer! jag skulle själv kunna tänka mig att göra något någongång i livet, inte för att jag inte är nöjd med mig själv utan för att man kanske vill ha något lite extra utöver det naturliga! MEN jag är den tjejen som föredrar naturligt, alla ser bra ut på sitt sätt med det man redan har det gäller bara att ta hand om det! Sedan finns det så mycket annat man kan piffa upp sig med liksom, aja jag tycker LESS IS MORE.. mitt citat jag säger till alla när jag tycker det blir för mycket.
 
Om någon följt Hollywood fruar någongång så är ju det här Isabel Adrian, själv följer jag inte programet.. kollade bara på första säsongen sedan blev det bara ur töntigt med dessa nya människor. Varför jag tog upp detta? Jo för att hennes bild bara ploppade upp i min första sida och blev nästan rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0